مقالات

راهنمای خرید مینی کیس استوک

راهنمای خرید مینی کیس استوک

خرید کیس دست دوم یا استوک در شرایط امروزی بازار یکی از اقتصادی ترین و منطقی ترین تصمیماتی است، که با هزینه بسیار پایین می تواند یک کامپیوتر با کانفیگ سخت افزاری قدرتمند برای خانه و یا محل کار داشته باشد. اما در مقابل چند نکته مهم وجود دارد که اگر رعایت در هنگام خرید مینی کیس استوک رعایت نشوند، می توانند باعث بروز مشکلاتی شده و در نهایت افراد نتوانند حتی یک کارایی خیلی ساده را از سیستم داشته باشند.

فروشگاه جهان سیسکو همیشه بهترین راه حل را برای مشتریان خود ارائه می دهد. آوردن کیس های کوچک برای مشتریانمان برای حل معضل بین عملکرد و فضای نصب ایجاد شده است. کیس های استوک SFF برای زمینه های کاری فراوان، به ویژه در خانه و محل کار بسیار مناسب می باشند. این کیس های کوچک با تنظیمات سخت افزاری استاندارد و همچنین سیستم خنک کنندگی بسیار کارامد محیط های اداری و خانگی و حتی فروشگاهی می باشد. در زیر سعی شده تا بهترین راهنمای خرید کیس استوک را به شما عزیران ارائه دهیم، تا قبل از خرید کیس استوک تقریبا با مدل هر کدام و کارایی هر یک آشنا شوید.

خرید و قیمت کیس استوک با کانفیگ های مختلف


انواع مدلهای مختلف کیس و مینی کیس استوک

شرکت های مختلف مدل های متفاوتی از این سیستم ها را تولید می کنند به عنوان مثال شرکت دل مدل optiplex را در سایز های مختلف برای محیط های اداری و فروشگاهی طراحی کرده است که دارای سایز های متفاوتی است. خرید مینی کیس استوک دل می تواند گزینه ای عالی برای مکان های اداری و خانگی نیز باشد.

ترتیب کیس های استوک بر اساس سایز

  1. Micro Form Factor کامپیوتر های بسیار کوچک این سری هستند.
  2. Small Form Factor در دو سایز متوسط تولید می شوند.
  3. Tower ها کیس های بزرگتر و جا دار تر این سری هستند.

مینی کیس استوک Dell

انواع کیس استوک دل Dell

  • سری Precision
  • سری Inspiron
  • سری optiplex

کیس های مدل Precision از شرکت دل کیس هایی بسیار حرفه ای با کانفیگ بالا برای انجام امور مهندسی و طراحی هستند که قدرت پردازش بسیار بالایی دارند.
کیس های مدل Inspiron از برند دل نیز برای امور خانگی بسیار مفید می باشند. همچنین کیس های استوک dell optiplex از برند دل نیز از قدرت پردازشی بالایی برخوردارند.

مینی کیس استوک Hp

برند قدرتمند اچ پی مینی کیس های خود را در دو دسته بیزینس Business و گیمینگ تولید کرده، که سری Business دارای انواع زیر می باشد.

سری ProDesk که برای امور سنگین تر استفاده می شوند.
سری EliteDesk که مدل به صرفه با کانفیگ خوب برای محیط های کاری می باشد.
کیس هاس استوک سری Z که برای امور حرفه ای مانند طراحی ، نرم افزار های مهندسی و پردازش های سنگین بیشترین کاربرد را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *